Noutăți tomnatice - comunicăm mai mult

Noutăți tomnatice - comunicăm mai mult

Am început să vă povestim acum câteva zile despre îmbunătățirile pe care, zicem noi, le-am adus site-ului nostru. Am scris în prima parte despre informațiile din pagina de produs și am menționat că partea a doua va fi despre comunicare.

Comunicăm mai mult și mai bine

Am introdus în paginile noastre un nou sistem de chat, mai prietenos, mult mai performant, care ne ajută să nu mai ratăm niciun mesaj dacă nu suntem în fața calculatorului. Dacă nu reușim să răspundem rapid la mesaj, ne poți lăsa adresa de e-mail în fereastră iar noi vom răspunde în cel mai scurt timp posibil. Răspunsul va fi afișat și în aplicația de chat la revenirea pe site (dacă folosești același dispozitiv pentru contact) și astfel suntem siguri că vei primi răspunsul nostru.

Dacă te conectezi cu contul Amarant și ne scrii un mesaj conectat la cont, noi vom ști cu cine vorbim și vom putea face recomandări și în funcție de istoricul de pe site.

Intercom chat - discuta cu noi

Noi rămânem la celălalt capăt, bucuroși de vizită și dornici de vorbă, iar în plus răspundem fiecărui mesaj. Dar am mai spus asta!

Păreri... automate

La câteva zile după ce faci o comandă (te-am convins să cumperi de la noi, nu?), îți trimitem un e-mail special care te invită să ne trimiți părerea ta despre un anume produs cumpărat. Este foarte simplu să împărtășești părerea ta pentru că totul se întâmplă în interiorul mesajului, în căsuța ta de e-mail. Dai o notă și scrii despre produs. Simplu și rapid, pentru că înțelegem foarte bine cât de prețios este timpul fiecăruia.

Avem și o campanie, „de lansare” a sistemului de comentarii în email, prin care vrem să răsplătim fiecare părere legată de produsele încercate. Până pe 9 octombrie 2016, oferim un cupon de livrare gratuită (utilizabil până în luna noiembrie) pentru fiecare comentariu făcut produselor din site.

Ce mai plănuim

Marcă nouă

Foarte curând vom aduce o marcă nouă pe site, foarte apreciată internațional, cu multe produse din cele mai variate. Aceste produse sunt naturale, certificate fără gluten dar mai mult, nu conțin alergeni deloc. Sunt produse versatile dar și foarte ușor de folosit.

Program de fidelitate

Zilele acestea construim programul de fidelitate. L-am gândit să fie exact așa cum ne-ar plăcea nouă să fie un astfel de program, prietenos, dinamic și ușor de folosit dar cel mai important, va fi un program care îi va răsfăța pe cei mai fideli clienți cu reduceri, zile de livrare gratuită dar și alte beneficii și surprize. 

Comenzi recurente

Unul din clienții noștri foarte ocupați ne-a sugerat acum ceva vreme să găsim o modalitate prin care o comandă să se genereze automat la o anumită perioadă. Pentru că ne place să ne aventurăm atunci când vedem o idee bună, avem în plan și această facilitate.

Feedback

Spune-ne cum ți se par noile funcții pe care le-am adăugat sau cele pe care le plănuim. Te ajută să iei decizii, cumperi mai ușor de la noi? Poți comenta acest articol, răspunde chestionarului https://goo.gl/forms/EU40F3dHeqn41vcy2 sau poți folosi aplicația de chat integrată în site.




Angela Stănescu
Angela Stănescu

Autor


1 Răspuns

Trica Lidia
Trica Lidia

10 octombrie, 2016

Produse bune si profesionalim

Comentează